Zapytanie ofertowe nr 2/3.2.2.POIR/2016
Wrocław, dn. 08.08.2016
Z a p y t a n i e o f e r t o w e nr 2/3.2.2.POIR/2016
Bodex Sp. z o.o. Sp. Komandytowa , ul. Racławicka 13, 53-149 WROCŁAW
NIP: 8992615274, REGON: 020584847, KRS 0000287275
będąc podmiotem realizującym projekt dotacyjny pt.
„Innowacyjna technologia produkcji nowej zoptymalizowanej konstrukcji naczepy do wielowariantowego załadunku”
współfinansowanego w ramach Działania 3.2.2. „Kredyt na innowacje technologiczne”
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020
KREDYT NA INNOWACJE TECHNOLOGICZNE
zaprasza do składania ofert na dostawy urządzeń:
Przedmiot zamówienia | Ilość | Termin składania ofert |
Symulator spawalniczy | 1 szt. | 28.08.2016 |
- Zamawiający
Nazwa: Bodex Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
Adres: ul. Racławicka 13, 53-149 WROCŁAW
Kontakt: tel. +48 446318281, fax +48 446319064, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Tryb udzielenia zamówienia
Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie zasad uczciwej konkurencji oraz równego traktowania oferentów, a także zasad efektywności, jawności i przejrzystości.
Udzielenie zamówienia w ramach realizacji w/w projektu następuje z uwzględnieniem zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020.
- Wymagania dotyczące składanych ofert
Przedmiot zamówienia stanowi ofertę całościową; nie dopuszcza się składania ofert częściowych pod rygorem nieważności. W składanej ofercie Oferent musi zawrzeć obligatoryjnie cenę netto przedmiotu zamówienia. W przypadku podania ceny oferty w innej walucie niż PLN, cena będzie przeliczona na PLN po średnim kursie NBP z dnia otwarcia ofert. Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
Termin ważności oferty wynosi minimum 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa symulatora spawalniczegow ilości 1 sztuk, stanowiąca wydatek związany z realizacją projektuMożliwość symulacji rzeczywistego procesu spawania bez konieczności zastosowania urządzeń produkcyjnych – wizualizacja procesu spawania na ekranie,
- System konfiguracji w czasie rzeczywistym kluczowych parametrów spawania:
- Kryteria oceny i sposób wyboru ofert
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi spośród ofert złożonych przez Wykonawców w oparciu o następujące kryteria:
Nazwa kryterium | Waga kryterium wyrażona procentowo | Oznaczenie wagi kryterium |
Cena netto | 65 % | w1 |
Jakość | 25 % | w2 |
Gwarancja | 10 % | w3 |
Suma | 100 % |
Przez kryterium „Cena netto” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Kryterium „Jakość” dotyczy spełnienia przez oferowany przez Oferenta przedmiot zamówienia, określonych przez Zamawiającego wymagań na ustalonym przez niego poziomie lub w większym stopniu niż określony przez niego poziom.
Przez kryterium „Gwarancja” Zamawiający rozumie okres gwarancji w miesiącach.
Spośród zaproponowanych przez Oferentów ważnych ofert Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która spełni warunki określone w zapytaniu ofertowym i uzyska największą liczbę punktów, ustaloną wg wzoru:
S = C x w1 + J x w2 + G x w3 , gdzie:
S – suma uzyskanych punktów, C – punkty z kryterium Cena netto,
J – punkty z kryterium Jakość, G – punkty z kryterium Gwarancja.
w1, w2, w3 – wagi poszczególnych kryteriów.
Schemat wyliczania punktów z poszczególnych kryteriów:
Kryterium: Cena netto
C = Cmin/Co x 100, gdzie:
Cmin – najniższa zaproponowana cena netto,
Co – cena netto rozpatrywanej oferty.
Kryterium: Jakość
Skala ocen punktowych w przedziale 1-6, gdzie:
1 punkt – kryterium nie spełnione tj. brak zgodności cech/parametrów
2 punkty – kryterium spełnione w stopniu minimalnym
3 punkty – kryterium spełnione w stopniu średnim
4 punkty – kryterium spełnione w stopniu dobrym
5 punktów – kryterium spełnione w stopniu bardzo dobrym
6 punktów – kryterium spełnione w stopniu celującym tj. idealna lub ponadnormatywna zgodność z wymogami
Kryterium; Gwarancja
G = Go/Gmax x 100, gdzie:
Go – okres gwarancji proponowany w badanej ofercie,
Gmax – najdłuższy okres gwarancji określony w miesiącach przez Zamawiającego.
UWAGA:
• Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Jeżeli Oferent poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
• MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczony przez Oferenta przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy. W przypadku podania przez Oferenta krótszego niż wymagany okresu gwarancji, oferta Oferenta nie spełni warunków zapytania ofertowego i zostanie odrzucona.
• MAKSYMALNY okres gwarancji wyznaczony przez Zamawiającego na dostarczony przedmiot zamówienia uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Oferent zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Wartości punktowe kryteriów: „Cena netto” i „Gwarancja” zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematycznymi.
W przypadku uzyskania przez poszczególne oferty takiej samej ilości punktów wybrana zostanie oferta o najniższej cenie przedmiotu zamówienia.
W procesie rozstrzygania o wyborze oferty pomiędzy kilkoma ofertami najkorzystniejszymi ekonomicznie Zamawiający uwzględni również stopień oddziaływania oferowanego przedmiotu zamówienia na środowisko i klimat.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają niezbędną wiedzę konieczną do wykonania Zamówienia;
- posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania Zamówienia;
- posiadają osoby zdolne do wykonania Zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;
- nie są powiązani osobowo ani kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe i osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem braku wykluczenia z ubiegania się o udzielenie zamówienia będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczeniaMiejsce, termin i forma składania ofert
Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu na formularzu, który jest załączony do niniejszego zapytania ofertowego (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
Integralną część oferty stanowi oświadczenie Oferenta o braku wykluczenia z ubiegania się o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
Oferty należy składać w terminie wskazanym na pierwszej stronie niniejszego zapytania ofertowego w formie pisemnej, w języku polskim lub angielskim:
- Osobiście w oddziale spółki:
Bodex Sp. z o.o. Sp. Komandytowa / Oddział Szczerców
- Pocztą na adres:
Bodex Sp. z o.o. Sp. Komandytowa / Oddział Szczerców
- E-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Faxem: +48 44 6319064
Dopuszcza się możliwość złożenia przez Oferenta dodatkowych dokumentów w formie załączników do oferty np. szczegółowej dokumentacji technicznej, schematów, zdjęć itp. w celu lepszej prezentacji oferty.
- Upublicznienie zapytania ofertowego
Niniejsze zapytanie ofertowe wraz z załącznikami umieszczone jest na stronie internetowej Zamawiającego www.bodex.biz.pl; dostępne jest również dla wszystkich zainteresowanych w siedzibie Zamawiającego.
Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej informację o wyniku rozstrzygnięcia wyboru oferty w postaci sporządzonego komisyjnie Protokołu.
- Warunki zmian umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku:
- gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
- gdy wskutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
- Informacje uzupełniające
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru jakiejkolwiek oferty.
- Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia, zapytania ofertowego oraz postępowania o udzieleniu zamówienia można uzyskać składając zapytania w formie pisemnej na adres wskazany jako miejsce składania ofert lub drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Załączniki do zapytania ofertowego
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie Oferenta