Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BODEX Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka Komandytowa, 53-149 Wrocław, ul. Racławicka 13, Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu Wydział VI Gospodarczy KRS, Nr KRS - 0000287275, NIP 8992615274, (dalej „Administrator”).
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
- realizacji zawartych z Administratorem umów,
- wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych (w szczególności: wystawianie i przechowywanie faktur/dokumentów sprzedaży i innych dokumentów księgowych, rozpatrywanie reklamacji)
- ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń,
- weryfikacji wiarygodności płatniczej.
- Podstawą prawną do przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych są:
- w zakresie celu oznaczonego w pkt 2.1. – wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy – art. 6 ust. 1 pkt b) RODO,
- w zakresie celu oznaczonego w pkt 2.2. – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. – art. 6 ust. 1 pkt c) RODO,
- w zakresie celu oznaczonego w pkt 2.3. – prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora, polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej i rozszerzaniu rynku zbytu oferowanych towarów art. 6 ust. 1 pkt f) RODO,
- w zakresie celu oznaczonego w pkt 2.4. – prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora, polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej i rozszerzaniu rynku zbytu oferowanych towarów art. 6 ust. 1 pkt f) RODO.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania zadań administratora oraz realizacji obowiązku archiwizacyjnego, które wynikają z przepisów prawa w tym przepisów o rachunkowości. W przypadku roszczeń Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu ich przedawnienia, wynikającego z Kodeksu cywilnego. Po upływie ww. terminów Pani/ Pana dane będą usuwane lub poddawane anonimizacji.
- Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być/będą: przedsiębiorstwa pocztowe, firmy kurierskie/transportowe, firmy zapewniające wsparcie IT dla administratora, partnerzy handlowi administratora, firmy świadczące usługi doradcze.
- Kategoriami odbiorców, którym Pani/Pana dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione są:
- upoważnieni pracownicy Administratora,
- podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską,
- partnerzy handlowi,
- banki,
- organy państwowe lub inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa,
- podmioty obsługujące nasze systemy teleinformatyczne.
- Posiada Pani/Pan prawo:
- dostępu do treści swoich danych osobowych,
- sprostowania danych osobowych,
- usunięcia danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- przenoszenia danych osobowych do innego administratora
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji umowy. Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia lub realizacji umowy.
- Pana/Pani dane nie będą poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (profilowaniu).